همراه با لیلا بهرامی، مربی اختصاصی مرحوم کاویانی

بهرامی در این گفتگو با اشاره به حضور "درنا کاویانی" در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوانان و نوجوانان جهت حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در اسپانیا و مسابقات آسیایی امارات، گفت: درنا با تمام قدرت در اردوها حاضر میشد و به شدت تمرینات را پیگیری میکرد. او یکی از بهترین نفرات ما در این رده سنی بود اما متاسفانه در روزهای آخر اردوهای تیم ملی، شرایط فیزیکی چندان مناسبی نداشت. در صحبتهایی که با من داشت، عنوان میکرد که گاهی قادر به مشت کردن دستانم و ایستادن بر روی پاهایم نیستم و به شدت احساس ضعف میکنم. با شنیدن این مطالب، بی‌درنگ او را جهت معاینه نزد پزشک فرستادم اما متاسفانه پزشکان از تشخیص بیماری او عاجز ماندند و صرفاً به تجویز داروهای تقویتی بسنده کردند. شدت درد و رنج او آنقدر زیاد بود که گاهی هنگام مبارزه بی‌اختیار اشک میریخت اما با این حال تسلیم درد و رنج نمیشد و به تمرینات ادامه میداد.
 
مربی تیم ملی کاراته ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی ترکیه در شرایطی که 5 امتیاز از حریف جلو بود، به دلیل همین بیماری و شدت ضعف، نتوانست مبارزه را کنترل کند و با اخطار بازنده شد. متاسفانه پس از حذف او از اردوی تیم ملی، فشارهای روانی تا حد زیادی باعث تشدید بیماری‌أش شد بطوریکه دیگر قابل کنترل نبود. پزشکان هم خیلی دیر بیماری او را تشخیص دادند به گونه‌ای که بین زمان تشخیص بیماری تا فوت، چندان فاصله‌ای ایجاد نشد.
 
بهرامی با اشاره به اینکه بیشتر اوقات در کنار این قهرمان نوجوان تیم ملی حضور داشت، افزود: یک روز قبل از درگذشتش، با من در مورد برنامه‌های تمرینی‌أش صحبت میکرد. او اصرار داشت پس از بهبود، به شکلی برنامه‌های تمرینی‌أش را طراحی کنم که بسرعت به امادگی کامل بازگردد و دوران بیماری و دوری از تمرینات را جبران کند.
 
مربی اختصاصی "درنا کاویانی" که به شدت از این واقعه ناگوار متأثر شده بود، بیان داشت: شرایط روحی بسیار نامناسبی دارم و نمیتوانم در کلاسهای آموزشی حاضر شوم. از طرفی شیما آل سعدی و زهرا طرازپور هم برغم نزدیک شدن به زمان مسابقات انتخابی تیم ملی، به هیچ وجه قادر به تمرین نیستند. هم باشگاهی‌های درنا هم شرایطی مشابه من دارند و نمیتوانند در کلاسهای تمرینی حاضر شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : برچسب:همراه با لیلا بهرامی, مربی اختصاصی مرحوم کاویانی, | | نویسنده : محسن باقری |